Kun jij de vertaalslag maken tussen gerealiseerde werken en de administratie? Ben jij een natuurlijk leider die kansen ziet in digitalisering en procesoptimalisatie? Dan zoeken we jou: een betrokken teamleider die meewerkt, coördineert en verbetert.
Van Berkel Groep is een familiebedrijf van Brabantse bodem, dat is uitgegroeid tot een veelzijdige organisatie met ruim 300 medewerkers. Vanwege de multidisciplinaire activiteiten bestaat de organisatie uit vier divisies en 11 locaties. Binnen de projecten werken de verschillende divisies nauw samen.
Solliciteer directWat ga je doen?
Als teamleider projectadministratie geef je dagelijks leiding aan het team. Je bent zichtbaar, toegankelijk en positief kritisch: een leider die het team op een motiverende manier aanstuurt.
Je werkt zelf ook actief mee aan de administratie en beheert en bewaakt de gerealiseerde werken. Je zorgt voor een efficiënte verwerking van data, wat leidt tot betrouwbare stuurinformatie voor de uitvoerder, projectleider en directie. Door de nauwe samenwerking van de divisies wordt er een beroep gedaan op je analytische vaardigheden. Je maakt daarbij optimaal gebruik van het ERP-pakket InfraWorks.
Tot jouw taken behoort ook:
- Signaleren en initiëren van procesverbeteringen, met name op het gebied van digitalisering en automatisering;
- Coördineren van optimalisaties binnen InfraWorks;
- Analyseren van administratieve processen en vertalen naar praktische verbeteringen;
- Afstemmen met andere afdelingen en divisies binnen het project.
Wat krijg jij?
Werken bij Van Berkel betekent werken binnen een hecht familiebedrijf met een collegiale en informele sfeer waar mensen verantwoordelijkheid nemen voor hun taken.
Dit mag je van ons verwachten als je als teamleider projectadministratie aan de slag gaat:
- Een mooi salaris conform cao GGI (Groen, Grond en Infra);
- Een jaarcontract dat we het liefst omzetten in een vast dienstverband;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Veel ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling;
- Een hecht team met leuke collega’s;
- Waardering voor je betrokkenheid, inzet en professionaliteit;
- Maar vooral een functie bij een mooi bedrijf, dat in je hart gaat zitten.
Wie ben jij?
Je bent een natuurlijk leider met een proactieve houding. Je denkt in oplossingen en wordt enthousiast van het verbeteren van processen. Je weet hoe je een team motiveert, maar steekt ook zelf de handen uit de mouwen.
Wat we verder belangrijk vinden:
- HBO werk- en denkniveau met een bedrijfskundige of administratieve achtergrond;
- Je beschikt over leidinggevende kwaliteiten en hebt bij voorkeur ervaring als teamleider;
- Kennis van InfraWorks is een pré;
- Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk;
- Je bent analytisch, kostenbewust en klantgericht;
- Je voelt je thuis binnen een pragmatische organisatie;
- Je loopt voorop in het benutten en ontwikkelen van softwaremogelijkheden.
Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan door een mail te sturen aan werkenbij@vanberkelgroep.nl. En als je vragen hebt, of gewoon eens met ons wilt praten over de functie, bel dan Michelle van Schijndel op 06 47 84 85 27.
Als aanpakkers van nature zorgen wij zelf voor onze werving en selectie, dus vragen we alléén kandidaten te reageren op deze vacature.
Solliciteer direct!
Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan snel via het sollicitatieformulier hieronder. Wil je meer weten over Van Berkel? Hier leggen we uit wie we zijn en wat we doen.
Vragen?
Heb je vragen over de vacature? Ben je benieuwd naar de mogelijkheden om bij Van Berkel aan de slag te gaan? Ik sta je graag te woord om je meer te vertellen en je vragen te beantwoorden!
